poniedziałek, 11 marca 2013

Odrabiam zaległości

Witam serdecznie nowych obserwatorów.

Ponieważ nie mogłam zrobić tego wcześniej z wiadomych przyczyn, czynię to teraz z wielką wdzięcznością,chciałam podziękować Ani za nominację.

Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera
w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." (zasady skopiowałam od http://annawia.blogspot.com/


odpowiadam na pytania

1  Kawa czy herbata: kawa

2 Spacer czy siedzenie w domu: siedzenie w domu

3Leniuchowanie czy  robótki:  robótki

4zakupy w sklepie czy poza internetem : w sklepie

5 Spódnica czy spodnie: spodnie czasem spódnica 

6 Najlepsza pora roku: jesień

7 ulubiony kolor: nie mam takigo ale dobrze mi jest w czerwonym

8Ulubiony program TV: nie mam takiego

9 Radio czy telewizja: radio

10  Sprzątanie czy leniuchowanie : leniuchowanie

11 Ulubiona potrawa : nie mam takiej


W następnym poście podam blogi które nominuję i podam moje pytania 


1 komentarz: