poniedziałek, 31 grudnia 2012

Spóżnione aniołki i gwiazdki

Z okazji zbliżającego się  Nowego Roku życzę wszystkim odwiedzającym Mój blog życzę  przede wszystkim zdrowia i radości.


Mimo że nie było mnie długo na blogu to  nie znaczy że nic nie robiłam. Ciągle cierpię na chroniczny brak czasu a po drugie warunki w domu nie umożliwiają mi częste bycie na blogu. Dość marudzenia. Chcę am pokazać co przez ten czas  popełniłam, niektóre, zdjęcia robiłam w trakcie suszenia na styropianie.
Zapraszam do oglądania.











 

6 komentarzy:

  1. Cudne aniołki i gwiazdeczki :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. SZCZĘSLIWEGO NOWEGO ROKU zyczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. No no zrobilas piekne aniolki i gwiazdki!

    ⋰) Jeszcze chwila
    (.•´`*.✬⋰ jeszcze krok
    *.*✬⋰´¨) i nadejdzie NOWY ROK
    .•´,•*´¨)¸.•*¨)✬⋰ 2 0 1 3
    ¸.•´¸✬⋰.•*´¨)✬⋰
    (¸✬⋰.•´ (¸.•` * ¸.✬⋰•´¸.•*´¨)✬⋰
    ......\~~~~~/.....\~~~~~/
    .......\~~~~/.......\~~~~/
    ........\~~~/.........\~~~/
    .........\~~/...........\~~/
    ..........\~/.............\~/
    ...........||...............||
    ...........||...............||
    ...........||...............||
    ......./****\........../ ****\.
    ✬⋰✬⋰✬⋰✬⋰✬⋰✬⋰✬⋰✬⋰


    WIĘC
    WZNOSZĘ TOAST;
    ____ ZA PRZYJAŹŃ!
    ____ZA ZDROWIE!
    ____ZA MARZENIA!
    ____ZA NADCHODZĄCY NOWY ROK 2013!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne rzeczy porobilas

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne rzeczy porobilas

    OdpowiedzUsuń