niedziela, 5 lutego 2012

SASZETKA

Dzień Dobry odwiedzającym.

Mam nadzieję że mimo mrozu na dworze humory dopisują, bo każdy dzień przynosi nam   chodzi trochę  radości  w różnych sytuacjach. Dzisiaj chcę pokazać jaką ostatnio   zrobiłam, ja to nazwałam saszetką, ale jak ktoś się uprze  to może nazwać torebką bo mnie torebka kojarzy się  z przymocowanymi uszami lub paskiem, a kosmetyczka kojarzy mi się z wszytym zamkiem. Wzór znalazłam na YOU TUBE  i bardzo byłam ciekawa czy potrafię go zrobić .Jestem  bardzo zadowolona  bo saszetka wyszła bardzo ładnie.

7 komentarzy:

  1. fajnie wyszła:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie to zrobiłas

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste rzeczy czasami są najlepsze :)
    A między kolejnymi robótkami zapraszam do zabawy :) szczegóły u mnie na blogu (post nr 60)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za miłe komentarze i bardzo dziękuję za zaproszenie na candy

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna saszetka na telefon. Proszę naucz mnie tego wzorku.

    OdpowiedzUsuń
  6. superaśny pokrowiec na telefon :) extra!

    OdpowiedzUsuń